Back back back.....

Hej alla söta blogg läsare....
Denna är så trött nu men kände att jag behövde skriva lite.

Här rullar det på och idag har jag rensat ut förrådet och nu helt plötsligt finns det hur mycket plats som helst.
Varför ska man spara så mycket alltid?

Min kära faster kom förbi en sväng med sin stora mage, hon ska ha bebbe om tre veckor ungefär men man skulle kunna tro den kommer vilken sekund som helst. Jag är så glad för hennes skull så det går inte att beskriva, hon kommer bli en super mamma.

Har även varit inne i stan idag och handlat skor och annat smått o gott. Fast kom att tänka på att jag handla tvättmedel och hur gott kan det vara!!??? Så något gott handlade jag kanske trots allt inte tror jag.

Känns som om lördagar är de dagar man får mest gjort. Handlat, tvättat, rensat ut kläder, rensat i förråd, städat lite, fått bästa besöket av faster, handlat mat och nu detta. Helt fantastiskt!!! Min stora tös hjälpte till i förrådet och herregud vad den tjejen har muskler, hon slet och hade sig sen sa hon typ tack för mig.
En annan stod och halvstretcha efter....

Imorgon ska vi hämta vår nya soffa, orkar inte vänta på att dem ska leverera den. Dem hade ju hur mycket som helst att göra och då är det bättre att få det gjort själv så vet man att det blir gjort.
Den soffa vi har nu ska till mor min för jag vet inte riktigt var jag annars ska göra av den. Ser ut som vi har att göra imorgon med trots att jag trodde det skulle bli en myssöndag. Får ta det på kvällen för en söndag utan mys är som att duscha utan vatten.
Tyvärr ska Bella till sin pappa imorgon men men inget att göra åt det. Får mysa med henne under dagen istället, kommer sakna henne grymt mycket. Hatar verkligen att vara utan mina barn....
Nu ska jag göra mig redo för sängen och min bok.

Sov gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0