Underbara tisdag

Kommer ett snabbt inlägg bara för att......

Jobba ganska lite idag men ändå massa på schemat. Ibland hade det varit skönt att vakna och veta om att inget ska hända på hela dagen.

Efter jobb kom min kära fru och vår dotter på kaffe. Lite skitsnack och kaffe räddar en ur alla tänkbara situationer....

Hämtade min älskade Bella på skolan vid tre och sen bar det av till affären för att köpa Kitty glass med glitter i. Bara ett måste om man heter Izabella Lindvall, allt i Hello Kitty måste man ju ha. Visst att kattafan är söt men att ha allt i det är väl lite överdrivit men det kommer väl gå över snart. Alla barn kommer in i någon fas där bara en sak gäller, sen att det håller i sig länge får man ju stå ut med.



Efter shopping och en fika här hemma bar det av till stan för att kolla in en ridskola Kate vill börja på. Jag var mest intresserad av hur det fungera där och hur pass duktiga dem var. Kan väl tycka att det var ok men inte mycket mer. Lite väl av ett ridlekis men om man som förälder är på lite så kan det nog sluta bra. Värt ett försök i alla fall.
  Bella var allmänt trött idag men hon var som vanligt kelig så allt var som det skulle. Frågade lite hur hon mådde och kände för allt. Som vanligt blev det ett si så där svar så någon klarhet fick jag inte. Får prata mer med henne vid ett ensamt tillfälle. Även om hon inte säger rakt ut vad det är så kan jag se direkt på henne om något är fel.
  
(Men vem fan hade inte tyckt till om det?)

Nu kallar Ben o Jerry glassen på mig och min kära man ligger och väntar på mig så bloggen får fortsätta imorgon.

Ha det bäst alla godingar

Kommentarer
Postat av: La Monalisa

Sv: Hahah jepp exakt den jag tänkte på när jag såg bilderna... En typisk dig grej! =)



Btw...Vad är det som har hänt?? Läst dina inlägg men fattar typ noll?!

2011-02-11 @ 22:26:17
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0