Min älskade vän!!

Hela denna veckan har varit skit, allt har gått fel.
Har inte gjort mycket annat än mått dåligt och hela dagen idag har jag gråtit stup i kvarten.
Har inte gråtit på två år och nu small det helt för mig.
Gör så jävla ont i hela kroppen att inte få stöd och hjälp. Att bara öppna munnen och fråga hur det är.
Hur svårt kan det vara?!

Men som tur är så har jag världens bästa vän, en som finns där i ur och skur och som förstår mig. Att bara ringa för att fråga hur det är. Det kostar för henne och det är gratis för dem som går i mitt hem!!! Hon bryr sig inte om pengarna utan om sin vän.
Helt jävla makalös brud är vad hon är, jag hade gått under utan hennes stöd tror jag. Det är hon som får mig på bättre tankar och BRYR sig även om hon inte måste.
Det är inte hennes uppgift att få mig att må bättre under mina omständigheter men ändå och det får mig till att undra mycket.

Tack älskade Caroline för att du finns.
En värld utan dig är som att leva utan sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du vackra människa...

"i ur o skur"

2011-04-04 @ 23:37:17
Postat av: Anonym

du vill ju inte svara när din syster ringer, du snacka hur länge som helst ju. . .

tack för dina råd kloka du <3

2011-04-05 @ 21:59:55
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: hakus

hon är allt fin hon ju

``i say power metal and beer solves all problems``

2011-04-09 @ 01:19:56
Postat av: Anonym

Beer bör jag inte dricka i mitt tillstånd men visst lite musika skadar inte

2011-04-09 @ 12:56:19
Postat av: hakus

givetvis blir man ju nyfiken på vad som är fel

det skriver du ju inte (förstår att/om du inte gör det, för på nätet ska man inte lämna ut sig)

Därav min lama kommentar.



här är en gammal en som alltid får mig att må bra

http://www.youtube.com/watch?v=5QDGWAei07s&feature=player_embedded

2011-04-09 @ 23:37:49
Postat av: kate

hej min bästis varför lädsen kanske du inte vill svara äfter som detta vissas för alla som tittar som du vet jag vill veta allt;-) För jag vill inte ha en mamma som gråter hela dagarna ut så du får gärna prata med mig innan jag går och lägger mig;-)

FRÅN DIN KATE

2011-05-17 @ 16:23:37
URL: http://katelindvall.blogg.se/
Postat av: hakus

blogga

här kommer en uber låt

2011-06-11 @ 01:07:38
Postat av: hakus

http://www.youtube.com/watch?v=M9k_chj1KlQ&feature=related



glömde låten lol

2011-06-11 @ 01:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0