Jubba lide....

Nu vankas det jobb. Som tur är så slipper jag att cykla dit.
Vågar faktiskt inte riskera att bli mer sjuk än vad jag redan är. Snörvlande och hosta är vad min vardag ger mig.
Igår var jag sämre än vanligt. Kände mig helt väck, orka knappt dammsuga lägenheten ännu mindre torka golv.

Idag blir det fullt upp så ikväll räknar jag med att jag är halvdöd. Jobba, tvätta hundra kilo tvätt och Kate ska träna. Någonstans var det tänkt att jag skulle åka till stan men det får nog bli imorgon istället.

Ha en bra dag allesammans

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, vad göres? :)

2010-10-21 @ 08:50:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lilla syster

Heej snyggaste sisS.

jodå det flyter på, själv då?

Hmm i helgen vet jag inte, ev maskerad vet ej om martin ska ha ngt han fyller ju år. Själv då? blir det dk?

puss & kram

2010-10-25 @ 21:54:20
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0