Zzzzzz!!!!!!

Dessa ögon går i kors
Kunde inte somna igår efter världens mest fullbokade dag, stressade i kroppen t.o.m när jag lagt mig. Kunde fått hjälp eftersom mannen var hemma men tji fick jag. Man ska inte räkna med att män finns till hands även om dem säger det.
Efter många om och men somnade jag och istället är man som en spagetti när man vaknar. Blä för en tidig morgon.

Idag ska det jobbas till fyra ungefär sen ska jag som vanligt lägga in växeln till stress.
Fler än jag som har den växeln i mitt liv?
Ska ner och handla inför kalas till helgen. Min lilla prinsessa har ju blivit 6år:)
Barnen ska till morfar ikväll, kalas där imorgon plus att jag ska jobba helgen. Underlättar med barnvakt och samtidigt slå in ett kalas i det.

Ikväll blir det till att packa lite, mest balkong grejor och kläder. Ska försöka hinna ställa allt tillrätta inför mitt söndagskalas här hemma för det finns inte mycket tid över till det de andra dagarna i helgen.
Nu ska denna ta på sig de varmaste kläderna och cykla svedala runt. Fan inte rättvist att behöva göra detta en sådan otrevlig morgon

Ha en bra dag allesammans

Kommentarer
Postat av: H-man

"Idag ska det jobbas till fyra ungefär sen ska jag som vanligt lägga in växeln till stress.

Fler än jag som har den växeln i mitt liv?"'



På äldre maskiner typ en traktor och liknande

är det en hare och en sköldpadda



När jag blir stressad på jobb jobbar jag saktare men hela tiden



Stressa inte flicka lilla det är inte bra för hälsan

släng ut gubben om han inte är till nytta lol

2010-11-20 @ 01:26:40
Postat av: H-man

oftast får man inte mer gjort för att man stressar

tvärtom brukar det bli mer fel som man får göra om



så ta det lugnt men på ett snabbt sätt lol

obs du är fortfarande sötast i hela Svedala

2010-11-20 @ 02:07:50
Postat av: Anonym

Jag KAN stressa, till skillnad från vissa andra. Det blir mer gjort när jag stressar men eftersom jag börjar bli gammal pallar inte hjärtat det så som förr. LoL!!!!

Tack ändå sötaste

2010-11-20 @ 18:51:29
Postat av: H-man

Kvällens musik



http://www.youtube.com/watch?v=oxA_xW9cn7k&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=cwOS_Tn_Uv0&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=hFrX93qn92I



http://www.youtube.com/watch?v=lik59zqsk3c



plus många andra som jag inte pallar leta upp lol

säg till om du inte vill bli spamad av mig

ha en trevlig kväll du sötaste.

2010-11-20 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0