Va sa Boel....

Hon sa det var kanon!

Fina fisken i vattnet här, jätte lite jobb och massa sömn.
 Hahahahaha eller inte!
Varför ska man alltid bli väckt av telefonen när man bestämt sig för att sova ut? Kan alla inte bara läsa ens tankar och låta en sova i lugn och ro. Ikke!!!!! Verkar inte som det funkar med tankeläsning i denna värld. Kan bli så sur, nu får man inte sova ut förräns om två veckor typ.
   Som det kanske märks så är jag inne i min trötte-period igen. Finns inget som får denna pigg under dagen trots att jag sovit länge. Ibland hinner man knappt vakna och stiga upp förrän man känner dragningskraften från sängen locka. Kan säga att det är såååå tråkigt. Just nu väntar jag på att få slänga mig under täcket men synd om barnen att behöva lägga sig tidigt för att deras mamma är trött. Ja dem har det inte lätt mina älskade små troll:)

Så något nytt här?
(Ska ta mig en allvarlig funderare)
....................................................
....................................................
................................

Nja inget speciellt kan jag komma på för tillfället.

Har faktiskt tänkt väldigt mycket på mitt gamla jobb på sistone, saknar det som bara den och vet inte om jag ska köra på för fulla muggar igen. Känns inte som jag är redo för det till 100% men ändå dras jag till det som bara den. Får se hur det slutar. Jag känner mig själv rätt väl så jag kan ju tänka mig vad det lutar åt....

Var med min underbara fru igår, nästintill hela dagen. Vet inte vad jag hade gjort utan henne.
Hon är en riktig sötnöt den lille tösen!
Det bjöds på middag hemma hos henne,gott gott och mycket trevligt. Fick snackat en massa skit och lite därtill. Tur att man inte har det som henne gällande telefonen, den människan är ikke klok.
    Efter jag varit hos frugan bar det av till Mr Big för min del. Massa snack där och lite vatten på det så kan jag säga att det var mycket trevligt där med:)

Hemåt var det sen och kasta sig i sängen, jippppiiiiiii!!!!

Idag har det bara varit lugnt och skönt, inte gjort alldeles för mycket. Dammsugat, tvättat och haft träff med frugan igen. Kan ju inte bli bättre och som det ser ut nu så blir resten av veckan på detta vis med. Ska jobba i helgen i för sig men lite nytta måste man ju göra. Kan ju inte bara ligga under täcket dagarna långa men kan ju säga att det lockar extremt mycket....

nu ska jag till andra frugan och dricka kaffe så ha det bäst!

Ps.
Min kära vän i Oxie:
Du e för gooooo bara, tur att jag har dig i mitt liv så det händer en massa utan att jag behöver vara inblandad.

Puss puss på er mina underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0