Snabbvisit!!!!

Tror denna är lite småberusad!
 När man ser dubbelt av allt brukar dem kalla det full men just nu ser jag halvt av allt.

Ska snart kasta mig i sängen men tänkte att ett par sekunder över har jag till min blogg...

Kom till min fru idag och som jag sagt så ofta, den kvinnan kan mig utantill!!!!!!! Vinet stod framme och denna halsade glas efter glas eftersom det var så behövligt. Fy f** vad gott och som sagt halvt läser man nu.
  Hann även med en snabbis till mcd med en hemlis-vän:) Du är för rolig lilla du!

Ska sova snart för jobbet kallar 07.30 imorgon bitti och hela dagen är fullbokad så lite sömn tror jag inte skadar.

Väntar mig ett efterlängtat samtal imorgon och får se vad som händer efter det. BARA JAG VET!!!

Natt natt på er alla och hoppas ni inte ligger och spyr i en buske någonstans.

Ps!
Vissa kommentarer går ej att ta tillbaka!!!
 Just remember that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0