Dagen närmar sig sitt slut...

Nu börjar denna känna dragningskraft till sängen efter en fullspäckad dag.
Väl efter en massa stress som jag visste dagen skulle ge så blev det en lång skön dusch och ett nytt ansikte. Även om det var mycket att göra idag så slutade det inte med en massa stress som jag trodde. Bara lite!
   Allt parerade bra och det fanns tid över till min fru och en kopp kaffe.
Lite snack och en kopp kaffe är dagens bästa dos av lugn, och sist men inte minst, en cigg såklart.

Båda utvecklingssamtalen gick kanon och inget klagomål fanns utan bara positiva saker att säga om mina charmtroll.
Är en av de mest stolta mammorna i världen, så tacksam över att få ha dessa underbara liv i mitt liv.

Väl hemma efter duschen bar det av med Mr Big efter många om och men. Klydd och planering in i minsta detalj.
När väl alla var hemkomna så skulle vi komma överens om en film men det slutade med att vi gick ner i byn och hyrde en. Som vanligt så träffar man de man minst vill under tiden. Svedala i ett nötskal, det kommer man inte ifrån. Så nu ska det väl snackas om det med och, Guess what!!!??? I don´t give a fuck!!!
    Snacka på och gör som vanligt, lev ert liv genom en annan.

Hyrde "Old dogs" och den var helt ok trots att det inte var tänkt att det var den vi skulle se. När fyra personer ska komma överens om en film kan det ju inte annat än att sluta med kaos, så det blev en helt annan och det gick bra det med.
Vid några tillfälle kändes det konstigt men det är väl för att man känner sig själv så väl och vet hur man själv fungerar inom de ramarna. Väntar mig ett samtal snart!:)

Massa snack vid ett ensamt tillfälle och sen bar det hemåt för denna. Lagom trött och sliten, men hem kom man i alla fall trots att man hellre hade släckt ögonen där för benen knappt orka bära en.

Tog en kaffe med min andra fru och ytterliggare massa snack. Om verkligen allt möjligt.
 Nu sitter man här och skriver så det blöder ur fingrarna snart, så därför säger denna godnatt och hoppas alla nussar gott.

Natt natt

Ps.
Tänk innan du öppnar munnen och ta en titt på hur du själv fungerar.
Gnälla på andra kan man säkert för att man själv ska se bra ut inför andra,
men det gör du inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kan jag inte knäppis, ska snart "öppna" den på FB, så inläggen blir lite riktade dittåt. VAR TAR BILDEN VÄGEN??

2010-05-21 @ 08:55:43
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0