Man borde skriva kanske....

Men vad ska det skrivas här då?
Händer massor hela tiden men samtidigt verkar det som allt står stilla.

Som en kär vän till mig sa för ett tag sen:
 Helt plötsligt så känns det som allt står still och går på rutin igen. Dagarna börjar och dagarna slutar men man vet inte vad som hänt under denna tiden. Var bättre när vi prata och träffades, mer drama och skoj uppstod då.

Så känner jag med nu! Allt är på rutin och man glömmer var dagarna tar vägen. Behöver lite bus och drama i livet igen nu när sommaren nalkas.... Och drama det är denna bra på.
Tänkte senast idag på hur mycket drama som kan uppstå om fel person öppnar munnen, jag då alltså!!!!!!
Så skönt att veta att man inte är ensam om en massa bravader i livet. Även om många ser lyckliga ut så döljer sig ändå en massa bekymmer under denna glada fasad och man kan känna lite lugn i sig själv eftersom man inte är ensam om livets berg och dalbana, även om det ibland känns så.

Känns nu som att jag har alldeles för mycket att skriva om så nu står det still i huvudet.
Tar en paus nu för att kunna komma på rätt spår i den förvirrade hjärnan...

So long.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fungerar fortfarande inte från min mobil. Texten är pytteliten!

2010-06-22 @ 23:34:28
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det fungerar fint på datorn, dax att byta telefon kanske ;)

2010-06-22 @ 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0