Funderingar kring det mesta...

Dagen skulle jag ta till tänkande och en massa rensande av hjärnceller som varit på världens aerobic-pass. Allt p.g.a gårdagens bravader.
Blääääää och Määääääää på det!!!
 Blev massa tänkande men inte för att det blev mindre aerobic för det.
Vakna imorse med ett samtal missat och helt ärligt kunde jag inte fatta det eftersom allt igår slutade med att typ, "Gilla läget, det e som det e!" Så varför lägga energi på att ringa idag då?
Gilla läget! Jag var verkligen inte på prathumör. Ledsen? Nä! Besviken? Ja
    Det tog nog hårdare än vad jag trodde det skulle men samtidigt kan jag inte riktigt förstå varför. Många olika faktorer spelar in och ju mer jag tänker och försöker hitta punkten på meningen, desto mer gympa blir det. När man tänker mycket och känner den besvikelsen jag gör så är det lätt att tänka i alla banor. Tror nog inte jag är ensam om det heller....
    Det känns så konstigt att det är såhär men jag kan ju inte göra mycket åt det. Även om jag kunnat vet jag inte vad det skulle vara och samtidigt vet jag inte om det är värt det. Det var trevligt medans det vara, eller vad man nu brukar säga. Saknar det ju redan, och med det menar jag mycket....

Slut på det nu tycker jag och fokusering på annat!

Skulle legat på badet hela dagen var det tänkt men ikke för solen fanns ju inte framme hela tiden. Som jag försöker intala mig själv väldigt ofta så ska man inte planera för mycket inför morgondagen, verkar inte riktigt lära mig det. Planerar inte att ligga där imorgon men man kan ju hoppas på att man får det ändå och med lite tur kanske man får färg med:)
  Man ska leva på hoppet så det ska jag göra inför morgondagen.
Såg på klockan nu att det är snart ny dag, attans vad tiden går fort.

Kanske borde lägga sig så man inte är så trött imorgon.
Mina barn är inne i en trötthetsperiod och sover sinnessjukt länge. Bella sover ca 12-13 timmar/natt och Kate sover runt 10-12timmar/natt. Försöker verkligen få upp dem på morgonen men inte med stor framgång, får nästan dra dem upp ur sängarna.
   Jag kan med komma in i sådana perioder så får väl utgå från att mina barn får det med.


Vet inte hur jag ska förklara känslan som just dök upp men typ som en kall bris blandat med tomhet och tårar. Varför fick jag nu det?

Ohhhh nu sket jag på detta och lägger mig

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0