Bring the drama to the "Queen"......

Då var det igång...
      Ibland så blir det mer än vad man vill och trodde. Med mitt förra inlägg som jag skrev om drama, tog fart direkt ju och det var inte riktigt så mycket jag menade med det. Behövde inte dunsa ner som världens åskväder!

Fördelen med drama är att dagens rutiner bryts mitt av och man behöver inte längre följa dagens planering som det då var tänkt från det att man slog upp ögonen på morgonkvisten.
    Det började bra och redan tidigare idag visste jag vad som skulle skrivas i bloggen, hade lyckats samla alla mina tankar och var redo att få ner dem var för sig.
     Som tidigare skrivit så ska man aldrig planera.... Det som hände idag slog helt runt i huvudet på mig och jag tappa allt om vad som skulle skrivits här egentligen. Nu känns det som om fokuseringen över dagens drama stannar på det planet och att allt annat suddats ut.

Känner redan saknad och samtidigt blir jag så j**** lack och ledsen över vilken idiot man kan visa sig vara....

Att man försöker spela med mig är så korkat och jäkligt vågat om inte annat! 
Jag är som sagt iskall och kan riskera vad som för att kunna trampa på den som försöker trampa på mig. Inget stoppar mig och jag har alltid sista esset i armen. Det ser jag till att få långt innan du hunnit säga hej till mig nästintill. Har nog till stor del att göra med min tillit till andra. Jag vågar inte riskera att bli huggen i ryggen utan att kunna hugga tillbaka. Min försvars-mekanism slår till så fort en person kommer mig nära in på livet.
Därav kan jag säga det med full ärlighet;

Att försöka trampa på mig kommer bara göra dig själv till en sliten sula efter allt mitt trampande medans jag går med mina splitter-nya sulor på mig.

Känns som detta inlägg blev väldigt aggressivt men som sagt;
Man blir såååå besviken när en person man ser upp till och visar respekt för, visar sig vara av samma koskit som många andra. Min respekt måste man förtjäna och det tyckte jag verkligen denna person kunde göra, men tji fick jag. Ska inte hänga läpp över det för då gottar väl den sig bara... Se vad som händer framöver...

Och om du mot förmodan läser så ska du veta att du faktiskt betydde en hel del och jag hade väldigt roligt med dig. Försökte lita lite på vad du sa, vet inte vilket som var sant men det får bli osagt. Du fick ditt drama i alla fall!! 

Ska försöka komma tillbaka till mina andra funderingar och dramastunder så det kan bli mer skrivit här. Just nu känns det mest upp och ner så jag tar en paus.

See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0