Lurig!!!???

Kan man få ett totalt frispel eller bara vilja låsa in sig bakom gallret???????????

Mitt hjärta håller på att banka ut ur min kropp.
Man trodde att man skulle bli prioriterad idag men NÄ inte de nä.
Okeej, mhmmmm och jahaaaa på den..........
Fan vad ledsen man kan bli men för min egen skull ska jag slå på min kända kallhet för att inte behöva fälla tårar över detta f***ing skit.... Jag  är så besviken nu men som jag alltid gör.... HA DE!!!!

Nu får det bli lite sysslor gjorda här hemma istället för att putta undan dem som jag hade tänkt för att jag hellre ville göra det andra men eftersom jag prioriterades sist idag med så sket jag på de nu.

Numera pratar min kallhet...

Ska nog försöka fixa med min trånga yta här hemma för platsen som jag är van vid att ha är helt plötsligt försvunnen.
   Ska på ett eller annat vis få bort mina garderober som nu står i vägen, har planer på att sätta tre i hallen så om det går att lösa så blir det mer plats i sovrummet. Då kan jag kanske kanske få plats med alla mina kläder upphängda.... Nu känns det som att mer än hälften är nerpackat för att andra ting tar deras plats.
Jag hade behövt en stor fyra nu!!!!!! Allra helst en sex-rummare.... Det hade varit helt perfekt!!!


Ohhhhhhhhhhh nu känns det som att jag kunde jobbat i vilket fall som helst hur sjuk jag än är för här hemma var det fan inte uppskattat att man var ledig.........

Fy mig, nu kom jag tillbaka.... Slå på kallheten igen Anna lilla..

Skrives mer ikväll kanske.
Skönt att få skrivit av sig lite nu, jävligt behövligt...
- Man vill ju inte ha några sura miner ju!!!!!

Kommentarer
Postat av: little siss

ja det skulle jag gjort för jag kom själv inte iväg :( men jag tycker snart vi får gå ut en helg, det var längesedan. elr?

love you siss

2010-01-30 @ 22:37:17
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: frugan back at ya´

som sagt ja!!!

Då är vi två...

Ska vi fortfarande på öppet hus?

För det ska vi här borta... ;)

2010-02-01 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0