Lite bilder.....

                  

Kates julavslutning....


           Ute på isen med barnen...


Massa blandade.....


                                                         
                                                                                            


 Julgranshuggning...       

Bella har stulit min telefon och leker fotograf

             

Knappt så man ser vad det är... Alla foto blir inte lika bra men väldigt duktig ändå tycker jag



Mini-kalas hemma hos frugan...

   

Var på stranden med min pappa och barnen.
Jag har tagit årets första dopp!!! Kallt som bara den

       


PEKKA

Min älskade lille-bror som dog den 18/1-10. R.I.P


Jag skulle passa honom i 3veckor medans min mamma åkte till Thailand. Han hade varit dålig två veckor innan men jag trodde inte att det var dags redan. Dagen efter han kom till mig så dog han fridfullt i mina händer Vi har haft honom i våra liv i 20år så nu är det väldigt tomt.

Kommentarer
Postat av: siss

ja vår lillebror, hoppas han har det bra i himmelriket :)<3

2010-01-30 @ 22:31:04
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0