What a paradise!!!!

Vilken jäkla final det blev i Paradise Hotel.....
 Jag har följt det som en galning och nu i slutändan var jag så sjukt uppe i varv att jag fick ont i magen. Definitivt rätt par som vann men samtidigt så kan jag tycka att Erika och Kristoffer har spelat så fult spel, vilket är meningen med denna serie, så dem borde kanske ha vunnit. Fast Patrik är en sådan softis så han kan man ju bara tycka om....
    Nu är det över så nu kan man återgå till det vanliga och försöka komma isäng normala tider igen:)
Efter en del gympa-pass igår natt kom man i säng, lagom mätt också;). Vakna imorse som vanligt med en jäkla hosta och tjock i halsen, så trött på det nu. Jag hatar verkligen att vara sjuk!!! Man får väl vara glad att man somnar gott och mätt....

Nu efter kvällens gympa-pass så ligger man med datan i sängen och saknar sin man. Han fick rycka ut och jobba, sinnessjukt tråkigt.
   Jag vill ju ha honom här hos mig när jag ska sova men istället så rycker hans chef iväg honom från mig. Ikke snällt säger jag bara!!!! Fast jag vill ha honom hos mig alltid så om chefen nu vill låna honom så får det väl gå men han kunde ju valt bättre tider. Typ efter rond tre eller fyra för jag tyckte ju absolut inte att vi var färdiga redan.... Nästan så man ska ligga vaken och vänta men nä, det kommer jag inte orka.

Nu efter helgens bravader så vill jag ha min man hos mig mer än någonsin för det slutade inte jätte bra tycker jag.
 Eller i för sig kom vi ju fram till bra saker och fick pratat en del om sådant som legat "inne" så för den sakens skull var det ju bra. Jag är ju ganska tyst av mig och när man då träffar någon som är likadan kan det skapa lite trubbel eller missförstånd som han och jag kalla det. Jag har ju som sagt inte vetat så mycket av vad han tänker och tycker men fick klarhet i det nu och det var faktiskt skönt.
   Det är väl bara att en av oss ska ta första steget och efter det flyter det bara på och det blir mer naturligt att kunna prata om känsliga saker t.o.m öppna sig på ett mer känslosamt sätt. Har absolut inte varit min starka sida förr men som tur är så lär man sig och idag så kan jag nog prata om det mesta bara jag slipper ta första steget för det är fan inte min starka sida. Det är väldigt skönt när man då och då får en knuff där bak, som nu i helgen, att man kan prata om saker som faktiskt behövs.
    Men konstigt nog har jag inte tyckt att det behövts innan för allt har flytit på så himla bra, allt har klickat och ju mer jag tittar på honom desto mer tycker jag om honom, varje dag känns underbar med honom och jag tycker väldigt mycket om honom.

Men ett men finns ju alltid, inte när det gäller honom just nu men fick på omvägar höra att dessa nyfikna människor fortfarande finns i denna håla. Att inte alla vill ha ett eget liv!!!

Kan ju säga att jag litar på min man tills motsatsen bevisas.......

Vem och varför framför allt, vill veta var jag fått mina tuttar ifrån?
Alltså helt jävla ärligt!!!

Har ni någonsin hört talas om privatliv? Det om något är ju jävligt privat kan jag tycka.

Men eftersom mitt ex blir lidande så tänkte jag för hans skull att ni ska få svaret  här:

Jag blev tillsammans med honom sista gången nu och det var inte för att få min dröm uppfylld. Det var för att jag var tillbaka hos mina drömmars man och verkligen ville att det skulle funka. Att han då bevisa det ännu mer genom att lägga ut pengar till mig för att få min andra dröm uppfylld visade ännu mer hur bra denna människan var. Sen att jag har betalat av dessa nu i min takt känns skönt eftersom jag inte hade hela den ekonomin vid det tillfälle då jag gjorde dem. Han gjorde mig en tjänst och hjälpte mig. Så hur ni alla nu fått det till att han köpt dem vet i fan men dem är bara mina och Jens nu och så ska det förbli. Så för att mitt ex inte ska slå halvt ihjäl er så sluta dra upp denna diskussion igen och nu när ni har sanningen så behöver ni inte dra in hans privatliv i detta vulgära samtalsämne som egentligen bara rör mig och mitt ex.
Denna håla är inte bra på respekt men lär er för fan någon gång!!!!!!!!

Micke vill man inte bråka med och tänk er då att gånga detta med 25!!! DET ÄR JAG!!!!!!!!!!!!!!!


Slut för idag kan jag tycka efter detta inlägg. Kan jag inte sova så kanske det kommer mer sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va ingen som fråga om dina bröst, det va någon som bara slängde det ur sig i stundens hetta. jens prata bara gott om dig hela kvällen trots att han va mkt ledsen över hur det hade varit mellan er. hur spec du va och underbar och inte alls sur o bitter som andra hade upplevt dig. du va perfekt. han kunde inte ta på vad. det bara va så. o det va verkligen ingen som betytt så mkt som du Någonsin!!

2010-02-03 @ 12:15:09
Postat av: H-man

hu låter farligt 25 av dig då blir det över till

flera stycken

2010-02-05 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0