Dagen efter....

Vaknade med världens huvudvärk och det kändes som en baksmälla... I för sig var det ett tag sen man festa till det så att man blev bakfull så hur det känns kommer jag inte riktigt ihåg men ont hade jag i alla fall. Hade man inte snackat halva natten i telefon så hade man väl varit utvilad imorse.
   Bra att vara efterklok!!! Men det var trevligt samtal så man ska väl inte klaga.... Kändes bra att se sen på dagen att det inte bara var jag som fått lite sömn:) 

Kom att tänka  på den tiden då Jimmy ringde varje natt och vi snackade hur länge som helst, långt efter midnatt och ibland till morgonen. Saknar det som bara den trots att man var trött. Fy vad jag saknar den underbara människan!!! Hade gett både armar och ben för att få tillbaka honom men livet har sin konstiga gång och det får man ta vare sig man vill eller inte. Life sucks, eller vad man brukar säga!!!!!

Denna dagen har gett lite mys på schemat. Varit nere i byn och fikat, handlat och varit hos chefen. En av dem i alla fall. Jag fick lite dåligt besked tyvärr, eftersom jag jobbar så mycket som jag gör och egentligen inte får det så måste hon dra ner lite på mina tider för att inte hon ska behöva ta skit från de "högre makterna". Så jäkla surt för jag vill ju jobba mycket och ofta men ändå sitter det människor överallt som inte vill jobba och dessa personer tvingar dem att jobba för att dem ska ha ett jobb. Låt de lata sitta och och vi andra som vill jobba kan ju få göra det så mycket vi vill.... Så tycker jag i alla fall att det borde vara.
    Annars har det väl varit en ganska lugn dag. Bokat tid i Trelleborg för min behandling så förhoppningsvis så ska det bli bättre.

Nu ska jag kasta mig under täcket och mysa med min underbara man sen får man sova lite. Ska till trelleborg imorgon med Bella och hennes pappa. Får vara lite utvilad då.

Natt natt allesammans

Kommentarer
Postat av: littlesiss

det tycker jag låter som en superbra ide :) skickar snart ett mess till dig istället ;)

2010-02-05 @ 09:57:48
Postat av: siss

Tack Siss! det behövdes och värmer.

Love you too.

Kramiz

2010-02-20 @ 10:25:20
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga :)

2010-03-04 @ 10:00:11
Postat av: Anonym

BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA

2010-03-11 @ 01:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0