Snabb uppdatering...

Innan det bär av till min syster hinns det med ett snabbt inlägg.

Ska som sagt till min syster och ha mys-pys med massa andra och lite grillning står på schemat. Ska jobba i helgen så det blir inget avancerat(alkohol med andra ord).
    Hörde från en att han trodde jag drack så fort jag kunde men det kan jag säga är fel!!!!!!! Hinner knappt med mig själv på fritiden eller vad man nu ska kalla det. Ännu mindre blir det med festande.
   Ska vara glad om det inträffar en gång i halvåret!

Idag har varit en mysig lugn dag med shopping. Stressa som en gnu från jobb för att hämta liten och sen hem för att fortsätta stressen. Dammsuga, plocka undan, diska, ut med hund och duscha. Massa annat har blivit fixat också t.ex papper på hunden och alla dess försäkringsgrejor.
     Mannen är i duschen och M är på väg hit och ska hämta barnen. Eftersom jag ska jobba får dem åka två dagar tidigare till honom, nackdel med att jobba helg. Speciellt när man jobbar tre helger i månaden:(. Tycker om mitt jobb så förutom allt klydd med barnen så är det mycket bra.

Imorgon ska hon träffa Mr Big, se vad som kommer hända. Blir kanske bara en massa snack och kaffe eller så hittas det på något roligt eller roligare rättare sagt. Först ska det jobbas en massa sen blir det väl som vanligt, massa stressande. 
Denna är mästare på att stressa!

I vilket fall som helst ska det bli kul imorgon.

Nu ska jag dra så ha det bäst allesammans

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0