Lite blandade bilder.


Min söta man gör egna bonsaiträd. Mycket fina blev dem!



Jag och Bella har varit på lite barnaktiviteter som t.ex Edo Bumba
 Även Anki och Pytte var vi med på.  

                      
Har varit hos min älskade vän och hennes underbara barn.
 Kollade Draktränaren med min pappa och Kate. Vilken film!!! Se den!!

Bakade god påsk-tårta till firandet av påsken i min mammas husvagn.
  Tivoli i Svedala
               
Jag och Bella var med min man på hans jobb en dag. Mycket läppglans och foto blev det.
 Min stora duktiga flicka har dragit ut en tand. Så modig och mamma blev mycket stolt, mer än vanligt.
 Liten tur i skogen som slutade med att vi alla försökte fånga denna lilla ekorre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0