The bitch is back....

Ja då var man vid bloggen igen.... Var ju inte igår precis!!!

Vet inte riktigt varför man inte haft något att skriva men de är väl tiden och orken som slagit in.
 Ja gudars, vad har hänt den senaste tiden? Allt och inget typ!

Trots att man inte suttit här så vet jag knappt vad jag ska skriva.

* Mammas fest är över.
Mer därtill också men det är så djupt att jag inte går in på det här.
* "Jobbet" är över.
* Söka två nya jobb.
* Sommaren är  över och det betyder att alla varma sköna kläder åker snart fram. Som dennna har saknat det.
Längtar så tills snön kommer, ska kasta mig hedlöst naken ut i den kalla vita kylan....
* Barnen är tillbaka på skola och dagis.
* Galenskaperna är igång
* Företaget är på väg att starta.

Nä nu ska dena hoppa in i duschen känns de som. Orkar knappt skriva ju. Inte van vid detta längre ju!
Blir fler uppdateringar ikväll tror jag.

Ha de bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0