Kräk, kräk och åter kräk....

Dagen efter är det idag och det är ingen bra dag..........
Var hos syrran och hennes man igår, åt god middag. Jag och mannen åkte dit vid sju och halv ett bar det hemåt. Då hade jag spytt så mycket att jag hade kramp i kroppen. Har ingen aning om hur jag lyckades bli så full på så kort tid. Måsteha varit tequilan som slog runt på mig.
    Var meningen att vi skulle spela spel med men det blev inte av. Ringde till vår chaffis istället och bad om att få komma hem. Fy fan vad dåligt jag mådde!!!!
Väl hemma var det gubbens tur. Han kom till sängen men kom lika snabbt upp igen och flög in på dass. Tog ett par vändor där inne.

Tyvärr så var det jobb för mig denna helg så imorse vakna denna tio i sju och visste fan inte var jag skulle ta vägen. Allt snurra och huvudet höll på att sprängas.
Nästa gång denna ska festa så ska det vara en helg utan jobb.
     Väl hemma efter jobb dök jag in i duschen och efter stod kaffet serverat till mig och sängen blev nästa anhalt.
Kom upp ur sängen för två timmar sen, annars har hela dagen bestått av mys och tv-tittande. Huvudet börjar lugna sig men vågar fortfarande inte ta några hastiga rörelser.

Nu ska jag och min kära man snart till min fru och kolla film. Mysigt värre!!! Lär väl somna i soffan....
Hade tänkt att handla med mig något gott men i miin mage kommer det inte ner något. Eller jo ner kommer det men det kommer åka upp igen på de mest otrevliga sätt och det fick jag tillräckligt av igår, så jag hoppar gotter och håller mig till vatten.

Smart blondin detta!!!!

Nä allesammans, ha de bra så länge.
Kommer foto inom kort från gårdagen, bara vänta på att min kära syster skickar några.

Tack siss för en jätte trevlig kväll, får vi ta och göra om men då kan vi hålla i kalaset.

Kommentarer
Postat av: Siss

HAHAHA, nä detta var super skoj, jag e av med min kamera :/ men lovar att skicka foto när jag hittar den :P

2009-09-28 @ 09:21:04
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

borde headern inte sitta i mitten? HAHHAHA där var jag allt lite rolig.. hi hi

2009-10-05 @ 00:12:32
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0