Passa på medans tiden finns...

Då fick man en stund över nu så lite skrivande idag med.

Jobbat idag med träning på schemat, t.o.m jag fick tränat lite.
Känns som att jag behöver det på full tid men jobben tar all min tid så träningen får komma en annan dag. Det sägs att man ska ta sig tid till det viktiga och att hur man än vänder på det så ska det finnas tid till det men jag kan säga att i mitt liv finns det inte tid för det. Har försökt men det finns bara inte tid för regelbunden träning. Givetvis tränar jag här hemma så fort jag bara har tillfälle men det blir inte samma sak som på ett gym.
Saknar den tiden då styrketräning och kickboxing fanns på mitt dags-schema, det bästa var att det var med min pappa och det var skönt med dotter-pappa tid.
     Nu sitter jag och väntar på att Greys anatomy ska börja, jag älskar den serien så massor mycket.
Onsdagens höjdpunkt! Mannen är i duschen sen blir det sängen med Greys och en massa mys. Skönt att ligga under täcket i detta enorma blåsväder och lyssna på de hårda vindarna som nästan slår isönder fönstren och de knarrande ljuden. Nästan som en rysare. Har min trygga famn bredvid mig så jag känner mig säker!

Har varit inne i stan en runda idag med barnen och frugan. Det blev inget handlat utan mest för att man var lite rastlös och ville fördriva dagen på ett annat sätt än de dagliga rutinerna. Ibland blir man så trött på vardagen och all den stress och planering som den består av.

Hörde nu att duschen blev tyst så nu bär det av till sängen väl. Man borde kanske hoppat in där och gjort en surprise!!!! Hahaha
Nä en annan dag när min blyghet gått över. För första gången i mitt liv kan jag erkänna att min blyghet tar över mina behov och min lust.... Illa illa illa tycker vi och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det.

Ha det bäst allaihopa

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

Tack det va snällt av dig verkligen. Krisar det sig hör jag av mig.

Usch ja enligt läkaren mår hon bra men jag vettifan, hon hostar och är het som en spis hela tiden=( Hostade sig till sömns nästan.

Hoppas ni får en mysig nat i blåsten=) Jag trodde nästan att taket skulle blåsa bort här ute ett tag. längesedan det va sånt här väder. Sköt om er. kram kram

2009-11-18 @ 21:33:37
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

Hittade ingen bild på den på Ginas hemsida, men där finns en liknande. Vet inte hur jag kopierar den bara=)

2009-11-21 @ 14:59:54
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

Ja men man måste vara lite tokig ibland och srida mot vissa saker. Som att man grillar på sommaren och inte på vintern=)Hoppas ni har haft en bra helg. Ska ni till törringe den 28:e????

kram

2009-11-22 @ 19:20:59
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

ja tanken är det men vi får se!!!=)

2009-11-23 @ 08:28:25
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0