Tröööt!!!

Ja här sitter man nu med ögonen i kors. Var meningen jag skulle sova jätte länge idag men istället så ringer den JÄ*** luren. Klydd ut i fingerspetsarna och sura miner från hans håll. UNDERBART att vakna till sådant. Den människan har mer humörsvängningar än mig...
Kate skulle leka med en kompis och tydligen hade jag råkat glömma säga vissa delar men helt jävla ärligt
Måste man vara 100% allärt när man är mamma? Får vi mammor alrdig göra fel eller glömma något?

Förlåt för att jag inte är mer än mänsklig!!!!!!!! Glömma borde vi alla få göra och fel är väl bara mänskligt???

Så nu fick jag skrivit av mig lite, det behövdes. Blev på ett sådant rövhumör nu. Hatar att bli väckt av sådana grejor....

Nu ska man väl göra lite nytta av denna dag...

Ha en bra dag allesammans!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: somethingisgoingoninmyheadoioi

Ha en underbar dag ;-}

2009-05-16 @ 12:21:09
Postat av: zaza

Ja det ska tack det samma...

2009-05-16 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0