Smulan...

Jaha så då inviger man bloggen på nytt. Känns som det var evigheter sen man skrev här. Har blivit en massa youtube klipp istället men dem är roliga dem med.
Är barnledig hela långa veckan och bara en massa jobb som vanligt, allt för att fördriva den ensamma tiden. Saknar mina små älsklingar. Varför kan man inte bara koppla av och ta den tid som man behöver, den s.k Anna tiden?
Jag kan inte koppla av alls utan mina barn. Städar är väl det ända jag kan göra bra utan mina barn men annars är allt så fruktansvärt oplanerat.
 På tal om oplanerat: Sitter hemma och tittar på Greys anatomy och bölar för det var så sorgligt. Plötsligt får man ett meddelande om att man ska komma till frugan. OOOOHHHH jobbigt. Palla!!!! Jaha så efter om och men så sitter jag nu i frugans soffa och här ska jag nu övernatta. Allt detta skedde på mindre än tjugo minuter och det kan man kalla oplanerat!!!!
Tog hennes data och nu sitter jag här!!!!

Hälsa på mina troll innan idag. Jag och Bella lekte doktor, hon skulle sätta plåster på min hand och jag sa till henne att jag hade jätte ont. Denna lilla flicka kläcker en kommentar: Sluta gnälla mamma! Man gnäller inte när man får plåster. Jag kände igen de orden så väl, har sagt det en hel del gånger till båda barnen så jag vet var hon fick det ifrån! Men kunde ändå inte hålla mig och började skratta.

Ja imorgon är det jobbe-dag från sju på morgonen till sju på kvällen. Lär vara trött som f** men pengar är ju bra att ha. Solning efter med min andra fruga.

Annars händer där väl inte så jätte mycket på denna fronten.
Hade mys med en viss person för ett tag sen och önskar så  det hände fler gånger. Saknar det så det gör ont i hela kroppen men kan ju inte tvinga honom. Hade det inte varit för att jag inte får nämna han eller något som har med honom att göra så hade jag kunnat skriva mer men det går ju inte...
Kan bara säga att det var helt jävla underbart och så efterlängtat...GGGGRRRR vad jag vill ha mer....

Kan fan inte sluta tänka på denna människa, efter så många år med honom och ändå ger han mig fortfarande fjärilar i magen. helt otroligt... Speciellt efter allt som hänt mellan oss. Man lär sig tydligen av den hårda vägen... Nu vet jag det. Önskar han kunde prata med mig och förklara vad han tänker och tycker men men det vill han tydligen inte. Hade man bara vetat bättre så kunde man handlat annorlunda.

Miss you so much and more everytime i see you
Want you in my arms
Wanna kiss you everytime i meet you


Nä nu får det vara slutskrivet för denna gång...
Ha de, typ

Kommentarer
Postat av: evelina

jag vet inte om man får omentera men iallafall så...din eller ja er Bella e så fin och snäll men det vet du ju redan...lycka till med killen önskar er all lycka i världen

2009-05-15 @ 22:28:28
URL: http://evelinaevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0