Sköna helg...

Helgen är på sin mitt och jag har bara slappat. Skulle blivit film igår men fodralet hade vi men skivan var inte där så det blev inget med det. Snack och en massa spanande efter en klänning men ingen lycka där heller. Slutar väl med att man får gå naken....
Passat kompisens lilla dotter inatt.
Var hemma hos frugan och käka middag idag, gott som bara den. Kyckling, pommes och sås. Nam nam!

Nu ligger jag och Bella hemma i soffan och slappar, har en fruktansvärd huvudvärk. Kaffe och cigg på gång, tar bort det mesta.

Imorgon är det dags för Kates uttagning för småstjärnorna. Ska bli jätte kul att se henne stå på scen. Mammas stora flicka. Blir jag och mina föräldrar som går med henne, hon lär bli jätte glad för att morfar följer med. Spännande att visa morföräldrarna hur duktig hon är... Hon har övat här hemma varje dag och jag hoppas att det går bra för henne. Mamma håller alla tummar som går....

Nä nu ska jag ta kaffe, Huvudet är i tio delar känns det som.

Ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0