Nu är det för fan bra med alla....

Dagen har bestått av en massa besvikelser och gråt....

Min stora flicka hade sin stora dag idag men vad händer.....
Första samtalet kommer kl09 imorse, min mamma som säger att hon inte hinner komma till hennes uppträde.
Bra!!! Så skit i det då, det är du som förklarar för ditt barnbarn varför du inte hann.....

En timme senare kommer min pappa med Kate (hon har varit hos morfar sen i tisdags) han lämnar henne och är på väg ut. Jag stod som ett frågetecken och undra var han skulle. Vi skulle liksom vara där tolv och jag tog förgivet att han skulle vara här så vi gick tillsammans ner där. Men nä då får jag tillbaka att han kommer om han hinner.... What!!!!!!!!!
Vad fan är det med er var min första tanke! Det gäller ert barnbarn, jag hade inte velat missa det för något annat i världen.
Tydligen bara jag som tyckte så i detta fall. 
Men något positivt inträffa ändå. Min älskade syster kom och så tacksam jag är över det. 
Visst råka spilla kaffe i hennes bil men det var absolut inte meningen. Tack min underbara syster för att du gjorde detta för Kate. Det betyder oehört mycket för både henne och mig.
      Inte nog med att morgonen börjar så bra, nä den fortsätter... Såklart!!!
Får ett samtal halv tolv när jag står och ska fixa det sista.
-Problem med att svara!? (alltid så jävla trevlig)
Ja har man barn som ska iväg så brukar man ha att göra men förlåt för att man inte sitter och vaktar telefonen och väntar på att det kanske kommer ringa eller ett sms dyker upp. 
   Sa precis till min granne att jag har en hög gräns när det gäller denna person men nu fattar jag att det ända syfte denna har är att jag ska hata skiten ur honom. Jäkligt bra på att försöka men, love weigths higher than hate........

Sorry lilla du, se om du lyckas på annat vis.
Det dumma med människor är nog att jävlas man brukar man få dubbelt tillbaka. Ah det sa alltid min goda vän,bamse.

Ja på tal om min nallebjörn, var och hälsade på honom idag med barnen. Kate la en teckning till honom och Bella pratade lite med honom och försökte förstå, hur han som var så stor kunde få plats under den lilla stenen.
    Det är inte lätt att förklara allt barn vill ha reda på!!!!
Trodde nallen jag satte till honom skulle vara borta men nä den satt kvar, konstigt nog. Brukar vara många småttingar som springer och snor saker som står vid gravstenarna.
Saknar honom så mycket att jag börjar gå med konstiga tankar. Jag vill ju bara krama honom och få höra hans röst.
Fy fan vad verkligenheten gör ont!!!


Min dotter var i alla fall jätte duktig idag och satte allt rätt. Hon såg så stor ut när hon stod på scen, gud vad nära jag grät men det klarade sig. Ohhh söta stora prinsessa!!! Men fortfarande min lilla bebis då och då (bara jag inte säger det så hon hör,ha ha) Mamma är så stolt! Men tyvärr gick hon inte vidare men mer inne på att välja låt till nästa år. Jag hoppas hon är själv då istället för grupp, men det är mer pressande så vi får se vad som händer.
Är ju trots allt ett år tills dess.
Morfar dök upp i sista sekund så lite nöjd är jag faktiskt över denna dag.
     Mina döttrar gör allt bättre så fort allt känns som skit.

Nu måste nog denna sova
Punka på cykeln så det blir till att gå imorgon. Från jobb och ut till alla möjliga man har. Allt från tegel-kyrkogården typ.
Motion om inte annat.....

Natt natt


Kommentarer
Postat av: lillsiss

jag älskade att vara där, jag tyckte vi hade det supermysigt :D pusssssar

2009-05-26 @ 10:28:54
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0