Nördar... Allihopa...

Givetvis var det ett skämt, inlägget jag skrev där jag var i ett förhållande.
Vad tror ni!!!????
Mest chockad är jag över alla mina nära och kära som vet vad jag känner och tycker. Har sagt till er tusen miljontals gånger att jag inte kommer ha ett förhållande så länge det inte blir HAN... Ja ni som känner mig vet vem jag menar.

Så alla ni som varit så nyfikna, lägg ner!!! Det finns ingen ny här!!! Samma som alltid för denna och kommer alltid vara och om det inte blir han så blir det ingen....
Nu är denna saken fixad. Nu vet ni alla att jag bara skoja så ni behöver inte vara så nyfikna längre.

Och lilla Ia, du som känner mig utan och innan till du om någon borde veta att jag inte vill ha någon annan än Han....
Fy på dig!!!!


Mitt hjärta tillhör bara en person och han vet mycket väl vem han är!!!!

Kommentarer
Postat av: ia

ja det var därför jag tyckte det lät skumt!!!

puss puss på dig

2009-05-14 @ 09:18:13
Postat av: Anonym

Ja men jag älskar dig ändå min lilla nyfikna gumma.

Puss puss

2009-05-14 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0