Jaså...

Ja då har man tagit det stora steget ut i livet. Känns jätte konstigt men livet får gå vidare tydligen.
Alla har ju tjatat om att man MÅSTE gå vidare och jag får väl lyda detta råd.
Denna är nu upptagen sen tre veckor tillbaka. Oj oj oj redan gått tre veckor... Tiden går fort!!!

Men jag ser fram emot vad allt detta innebär, bara vi tar det i babysteps så ska detta nog sluta bra hoppas jag.
Får väl lära sig av sina misstag och denna gång vet jag vad jag gett mig in på.
Känns konstigt att inte vara singel mer men men....

Grattis till lilla mig!!!
Snart blir det firande av en månad istället för tre veckor, ha ha ha....
Gud vad man räknar i början av ett förhållande....

Ska snart iväg och träffa min baby så nu ska jag dra...

Ha det bäst allesammans

Kommentarer
Postat av: Renée

vad har jag missat?? Vem e de du kärat ner dig i? grattis iaf!!!

2009-05-12 @ 22:51:33
Postat av: Hemlig

Vad kul att höra att du gått ut o äntligen berättat för världen om oss snäckan, längtar efter att få träffa dig ikväll. Du e underbar.... puss

2009-05-12 @ 22:52:30
Postat av: sessy

moget helt ärligt?



Se ovan... gulligt att du gått ut till världen om eder?? Och så är den anonym... tror jag ska ringa och skälla på den... :P

2009-05-13 @ 09:41:05
URL: http://sessyklapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu andas du lilla sessy och tar en tupplur, tack.....

2009-05-13 @ 11:12:00
Postat av: Hemlig

Varför bryr sessy sig när hon redan vet vem han e? :O)

2009-05-13 @ 11:15:52
Postat av: sessy

för att se är väldigt mån om sina andra...

2009-05-13 @ 19:31:36
URL: http://sessyklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0