En helt vanlig dag....

Jobba som vanligt idag. Var sinnessjukt segt att gå upp imorse, katten löper så den springer ju runt och låter som en galning. Inte mycket sömn för denna och när man väl kunde sluta ögonen så började hon gala igen.
Jag älskar min katt jätte mycket och varför hon försöker förgöra mitt liv, det har jag ingen aning om varför. Otacksam katt!!!!!
   Ljudet mjau för mig har fått en helt ny innebörd, hatar det!!!
Barnen var precis lika trötta som mig så det tog tid att gå till dagis imorse, brukar vara rena marshen annars.

Ganska lugnt på jobb och som vanligt var det ju en del tjat men men jag står ut. Vill ju samma som dem men den makten har jag inte kontroll över. Vi får se vad framtiden ger mig.
Efter jobb åkte jag in till stan med Bella och hennes pappa. Lämna pengar till chefen och handla kläder.
Ja det blev lite nya kläder till Bellas nya nalle, "build a bear". 
     Jag blev ju helt galen när jag kom in i affären, så söta kläder och saker det finns till dessa små nallar. Bella stod som förstummad och visste inte var hon skulle börja plocka. Helt omöjligt att gå tomhänt därifrån!!!!
    Så gulligt!!!


När vi kom hem och hade hämtat Kate och jag skulle ställa henne i duschen hände en liten olycka.
Hon spydde som en galning så jag flög på luren och berätta för Micke att ett litet barn skulle hem till honom. Som tur var så var ju han ledig imorgon annars hade jag ju stannat hemma men nu förlora jag inte något på detta.
   Stackars mammas lilla sjukling!!! Hon hatar att kräka så jag hoppas det inte blir mer för henne nu.

Har varit på föräldrarmöte nu ikväll. Trevligt och en del ideér blev det med. Fick se Bellas nya avdelning som hon ska börja på v33. Min stora tös, så stolt över henne.
Halv nio var jag hemma igen och kastade tvätt i maskinen, behövs göras det med.
Mamma var här och passade barnen medans jag och micke var på mötet och innan mamma skulle gå så kollade vi på foto. Visade henne foto på kates pappa och hon såg inte att det var han ens. Så oehört förändrad han är.

Nu sitter jag här och väntar på att grannen ska komma och servera kaffe sen blir det hopp i sängen.
Hoppas på att man kan sova ostört inatt för det behöver denna, har en lång dag framför mig,suck...

Natt natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0