Beddinge...

Sitter här nu och njuter av åskan, jag bara så älskar åska. Rogivande och så dunkelt ljus uppkommer.

Har varit i mammas husvagn i Beddinge från onsdag till torsdag. Har varit jätte mysigt och väl behövligt, har bara vait en massa jobb på sistone och det märker man på barnen att de behöver tid för lugn och ro. Blev mest en massa mys och sol för våran del. Barnen sprang och lekte mestadels av tiden, har även varit på stranden och gått. Letade efter fina stenar och tog en massa foto. Jag fick några ideèr när jag gick där för mina framtida projekt.
  Insperation är inte illa....
Vi hade sådan tur, för när vi kom ner till Beddinge igår så läste jag på skylten att den mest populära glassbaren skulle öppna som idag kl13. Skoja min doja att den blev överlycklig!!! När jag väl äter glass, vilket då inte är särskilt ofta så finns det ju ingen bättre glass än den i Beddinge.

Om det finns någon som inte prövat den glassen så masa er dit, ni lär inte ångra er!!!

Mamma och jag satt och drack lite vin igår kväll och plötsligt kommer en spindel på tältväggen, både mamma och jag är livrädda för spindlar så ni kan ju tänka er hur vi betedde oss.... Jag var så sinnessjukt rädd att det var nära jag börja gråta. Mamma våga som tur var att döda den annars hade jag fan åkt hem alltså. Fy vad äckliga de är.....

Ja då var den lediga dagen över och dags för jobb imorgon igen men det blir bara en jobbdag sen är man fri lite.

Kate ska på uttagningen till småstjärnorna på söndag så det blir till att planera hela helgen.

Nu orkar jag inte sitta här och skriva mer så ha det bäst...

Lite bilder från Beddinge:
             

      

See ya!!!!

Kommentarer
Postat av: Siss

det var jättemysigt, tack för dagarna systeryster, tur jag inte såg spindeln.hahaa.love you!

2009-05-21 @ 21:19:24
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: sessy

Så mysigt. önsksar dig allt det goda i livet...

2009-05-21 @ 22:38:56
URL: http://sessyklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0