To bad!!!

Ja då satt man här efter att ha klarat av denna dagen. Kryss i taket att man fortfarande är vaken och kan stå på sina ben.
Var längesen denna var så bakfull, helt sinnessjukt. Jag vet att jag kom hem någon gång runt fyra och att jag lyckats få av mig stövlarna. Efter de sviker minnet helt. Vakna först halv tio av att jag låg i min soffa, kläderna på och telefonen vid örat. Sminket satt fortfarande på, jag brukar alltid tvätta av det hur full jag än blir men denna natten gick det inte. Jag drack lite saft efter jag lyckats ta mig upp ur soffan, ja det var inte det lättaste. Fick kasta mig in på toa för den lilla saft jag drack fick magen till att slå volt. Väl inne på toa såg jag att kl bara var halv tio så då kasta jag av mig kläderna och hoppa in i sängen. VIsst att det snurra men jag lyckades somna, Vakna halv fem på eftermiddagen och fatta halv sju. Visste knappt var bakdelen var. Halta mig ut i köket och på med en stor kopp kaffe, hjärnan var på väg ut kändes det som. Väl på balkongen med cigg i ena handen och kaffe i andra började jag vakna till liv. Fy f** vilken satans baksmälla!!!!

Tog kaffe med grannen och efter en timme kom Bella hem. Som tur var hade man hunnit bli människa.
Trots baksmällan och den enorma trötthet så har jag lyckats sortera Bellas kläder idag, den ungen har mer kläder än vad jag har. Ha inte nu längre i alla fall. Tvättat och haft mig så nu blir det till att lägga sig i soffan.
*******************************************************

Ja allt man får höra får en att börja undra vad han tänker med och hur...
Varför henne??? Hon är så "liten" och absolut inget att hänga i granen. Inte för att någon annan av dem han väljer är något speciellt att hänga i granen, inte ens i ett påskris ju. Men vad jag lärt mig så är den killen blind. Bara den har två ben med ett hål i mellan så tar han det.
Synd men sant,
 Har alltid tyckt att han om någon är "normal" men tyvärr motbevisar han det alltid och nu är han samma som alla andra, om inte lite väl billig....
*****************************************************
Nu ska denna krypa ner i soffan
Sov gott allesammans............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0