Stackars lilla blogg!!!

Får väl ta mig tid och ork för min lilla blogg.
Var ett bra tag sen sist. Har inte riktigt haft lugnet till att sätta mig ner och skriva ett par rader men nu är det dags...

Var ju på sommarfest för två helger sen, jätte kul. I alla fall av det jag minns.
Blev VÄLDIGT rund om fötterna men det var behövligt.
          Var hos min söta moster, hon fyllde år och för att fira in det fina väder vi alla väntar på så slog hon till med en Sommarfest. Det blev kjol och kepsar, ja allt vad nu sommaren kräver. Vi fick jätte god mat, hemmagjorda hamburgare och till efterrätt blev det glass med frukter. Nam nam vad gott och somrigt!!!

Efter några timmar besluta jag, kusinen, syrran, douglas och Jocke oss för att dra vidare och liva upp stämmningen hos någon annan. Jag och Tini var såklart mest packade (brukar vara så) men iväg kom vi och efter många om och men så landade vi hos Dennis. Har ingen aning om hur vi kom dit men det spelar mindre roll för dit kom vi till sist. Där var dööö fött och jag var sjukt trött så hem traskade denna. Aj aj aj vad ont jag hade i fötterna.
       Vaknade dagen efter i soffan med kjolen på helt fel ställe och sminket satt kvar(tvättar alltid av det oavsett vad) konstigt nog. Full och på väg att bli bakfull, ja gud vad illa det var. Har inte mått så sen sist vi var ute med humle och dumle vilket var väldigt längesen. Men som sagt, det var behövligt.

Lite bilder från festen:




                                                



                                                                     
                                                 Grattis moster och tack för allt!!!!


                                            
******************************************************************************************************

Ja veckan har väl varit ganska lugn, inte hänt rent för mycket.
Har mestadels hängt hos grannen och jobbat torsdag och fredag. 
Fredags blev det fixa och städa här hemma. Var meningen jag skulle gjort det på lördagen för vi skulle ut fredag men det blev byte på dagarna.
Så ja en massa festande på lördag men denna kvinnan tog det lugnt med spriten för det blev ju lite för mycket helgen innan. Innan vi åkte in till stan hann jag träffa "honom" en snabb runda men men det räckte.
Väl inne i stan drog vi till Etage men shit vad tråkigt..... Såg även en viss person som INGEN tycker om så vi drog vidare till Slagt. Där kom vi igång direkt och fötterna gick i 100. 

Men helt ärligt:  
Vad är det med människor, man kan ju inte stå och dansa förrän det kommer någon och "trycker" sig på en och vill "dansa". Den ena efter den andra och denna kan tycka det är så jäkla drygt. T o m en fick stånd, det är ju sinnessjukt och så jävla äckligt. Men det fanns de som var roliga att dansa med också. Den ena fråga:
- Varför är du så sexig?  
- Ja du!!!
Vad ska man svara på det???
Gud skapa mig på detta vis så jag får leva med det.
En annan kom gående bredvid mig i full fart, helt plötsligt tvärnitar han och tittar på mig:
- Ja det funkar.
Sen gick han vidare. Det blev ett gott skratt, ja en hel del skratt. Många som kommentera och skulle lämna komplimanger men shit varför??? Låt en vara typ....
Många brudar/kvinnor tycker om att få komplimanger men INTE DENNA!!!!!!!!!!! Klarar mig bra utan det.

Runt fyra stack vi till "Stippes"  och käkaa, vilka människor där var. Herregud!!! En pundare, hon var fan inte klok. Men skratt blev det där med. Hemma kl06.00 typ och skutt ner i sängen. Vakna fyra söndag eftermiddag så sova fick jag. Barnen kom hem kl 17 och miggad fixades med grannen.
****************************************************************
Ja idag är det tisdag. Tråkigt men sant!!!

Gullig mening idag fick hon den här:

- Kanske dags att gå vidare då!!!
Hur svårt ska det vara att förstå: DENNA KAN INTE DET, SÅ DE SÅ!!!!
Vissa har ju sjukt lätt för det tydligen, men inte jag.
Känner så mycket, ja denna sinnessjuka saken här hade till och med tankar idag på att skita i mitt jobb för dennes skull. Känner ju fortfarande att jag skulle kunna göra vad som, men hade det hjälpt???
Hade det blivit så som jag vill ha det då???
Hade han kommit tillbaka???
Nä tror inte det!!!
Han trivs nog bättre så som det är nu. verkar ju inte bättre...
Idag när "denna" kläckte, gå vidare, kommenteren tänkte jag tillbaka på när en kompis för några dagar sen sa till mig, Klart att du kan flytta hem där!!! Jag som pratar så mycket med honom vet en hel del. Jag vet vad han känner och vill, men han vågar inte.

MMMMM visst söte du, tror dig jätte mycket!!!!!

Nä nu ska nog denna krypa till sängs.

                                                                          
Natti på er!!!

                             

Kommentarer
Postat av: ---

har du inte tänkt sluta med jobbet för barnens skull kanske......

2009-03-26 @ 17:04:08
Postat av: Anonym

Ge mig en anledning till varför........

Våga du inte skriva ditt namn?????

2009-03-26 @ 19:24:07
Postat av: Anonym

Ok såg nu vem du var....

Eget liv kanske!?

2009-03-26 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0