Missuppfattning!!!!!

Tydligen har där blivit vissa svårigheter för vissa personer:
Nä jag vill inte ha tillbaka honom!!!!! Det är för att man gör bara inte så som ni. Det är omänskligt.
Vad M.A än har gjort för dumt så förtjänar han inte det lidande.
Alla gör vi dumheter, men man behöhöver ju inte straffa på de mest tänkbara vis.

En dag kommer du stå där och tänka, Hur kunde jag!!!
Han är mitt kött o blod, han är värd mer....


Så kära NI: Jag äcklar mig på er för att ni kan göra som ni gör.
Been there done that!!!! Never again!!!!
Två trash=1 par, ha ha.
********************************************************
Jag älskar mannnen som funnits vid min sida sen 2003-03. Kommer alltid att göra och det kommer inte förändras.
Var, är och kommer föralltid ha mitt hjärta!!!!!!!!!
******************************************************
Hoppas ni fått lite mer fakta nu istället för att dra era sjuka slutsatser!!!!!!!!!!!!!!
(hade jag velat ha honom hade jag ju inte lämnat honom.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0