Mina djur...

      Min älskade vovve Cavalli 
********************************************************
 Bebisarna. Tequila,Silence och Ferrari
********************************************************
 Kira.
*********************************************************
 Min drottning, Keena
*******************************************************
 Felix. (Legosoldat blandad med en psykopat)
*******************************************************
 Yoggi och Lurvas
*******************************************************
 Nikki (Kates hamster) Så sinnessjukt djur.
******************************************************
Ja tror jag fick med alla djur nu. I alla fall de som jag haft de senaste 5åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0