Kanon....

Jag blir såååå trött på allt tänkande...
Idag fick jag ett återfall av saknad, inget nytt precis. Får typ 50 om dagen!!!
Resan det pratades om förra året önskar jag att vi gjorde, ångrar sååå mycket att vi inte åkte.
Jag hade saknat barnen fruktansvärt mycket men den tiden hade kanske räddat allt... Vem vet!!!
Bara tanken på att få vakna bredvid honom morgon efter morgon är ju rena drömmen,
vaknar man då i ett land med 50grader och en massa romantik blir det ju ännu bättre.
Alla utflykter man kunde gjort tillsammans och middagar, ja gud så underbart det hade varit.
Sen komma hem till barnen och kunna berätta allt för dem hade varit skoj.

Men men så blev det inte...
Nä lär väl aldrig hända hur mycket man än vill...
(Han föredrar ju att resa med någon annnan tydligen)
( Aj aj aj i hjärtat på denna)

Var ett tag sen man kände sådan besvikelse och sorg men vad ska man göra???
Ha en jävla trevlig semester!!! (eller inte)

Denna kvinnan ska jobba jobba och åter jobba hela sommaren om det så ska vara det ända jag gör.
Ska hälsa på mamma i beddinge mer ska inte hända..
Något med barnen ska jag givetvis göra men annars inget.
******************************************************************************************************

Barnledig helg...

Helgen har gått ut på väldigt sena nätter, inte sovit särskilt bra men det har ju sina anledningar.
Har vaknat mitt på dagen och varit lika trött ändå.

Varit ute mestadels av tiden i helgen.
men tvätt och städ har jag hunnit med.
Handlade ny dammsugare i fredags, baby blå och jätte liten. Helt perfekt!!!

Kvinnodagen idag!!!! Vilken är männens dag??? Stackars dem...... Diskriminering kan man väl påstå!!!!
Grattis alla kvinnor där ute!!!!!!!!!!

Ha det bra så länge.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0