Insomnia!!!!!!

JAG KAN INTE SOVA!!!!!!!!!!!

Så störigt när man inte kan sova och inte för att där är något att göra mitt i natten heller.
Men det finns ju bloggen om inte annat!!!!
Får väl ta och skriva lite istället för att sova. Sova kan man ju göra när man blir gammal. Oj det är jag ju redan!!!
Alla säger att man är ung när man är under 30 men det är fel, jag är under 30 och jag är gammal.
*****************************************************
Kom att tänka på innan hur mycket man kan störa sig på män som är rädda för sina respektive.
Dem vågar höra av sig så fort "frugan" inte är där... Mesar!!!!!
Nu syftar jag speciellt på en man, han är en stor fegis den. Senast igår när "frugan" inte var hemma så hörde han av sig igen, han passar på vid alla ensamma tillfälle. Det är ju inte till en han hör av sig i heller, nä vi tar alla brudar vi har på mobilen.

Är han så rädd eller han orkar inte bråka... Har ju hört att den är sinnessjuk när hon väl sätter fart. Antar att han är rädd!!!
Uppenbarligen så får han ju inte vad han behöver hemma för vi alla vet vad som försiggår i hans huvud.
Han är nästan rolig den alltså!!!

Tycker faktiskt synd om hans flickvän, så ovetande. Men på omvägar har man hört att hon är likadan om inte värre så dem passar bra tillsammans antar jag.
*****************************************************
På tal om annat så tror jag att detta året får jag "beskedet", så jobbigt. Jag hade räknat med ett par år till men tji fick jag.
Enligt mina drömmar så augusti kommer det. Men den tiden den sorgen. Får åtminstone träffa min älskade vän som jag så fruktansvärt mycket saknar.
Ja på tal om honom... Jag titade på gamla foto innan sen vår tid, jätte skönt att se hans stora smile. Saknar hans innerliga skratt och hans vilda påhitt. Den mannen var mer vild än tam!!! En fri människa!!!! Önskar bara att han sluppit alla motgångar som kom i hans väg, jag ville bara se honom lycklig. Nu är han det förhoppningsvis, om inte annat så får jag ta reda på det när min tid kommer.
Saknar honom dagligen, nu om något så hade jag velat ha honom vid min sida och alla hans varma bamse kramar som hjälpte vid minsta lilla. Han fick en alltid att tänka på annat.
Eftersom mina tankar bara kretsar kring "mannen" nu så hade han säkert kommit på ett sätt som gjort att jag tänkt på annat.
Jag älskar dig min vän!!!
********************
Nu får man väl försöka sova om det kan gå..

Natt natt allesammans


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är konstigt att hon inte har raderat nr i hans mobil. För hon snokar ju i den dag och natt!

2009-03-09 @ 23:26:04
Postat av: Anonym

ja och hon hör av sig till alla hon hittar där...

2009-03-12 @ 11:17:15
Postat av: Anonym

konstigt hon inte ringt mig än... eller så vet hon inte om det än....

2009-03-12 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0