I wanna sleep!!!!

Dessa insomnia problem som uppstått börjar jag bli så trött på....
Vill bara kunna lägga mig ner och sova.
Varje gång jag lägger mig så snurrar alla tankar i 200.
Vet hur trött jag kommer vara imorgon, nog därför man blir så frustrerad.
Känner hur ögonen flimmrar av trötthet och hela kroppen är som spagetti men ändå kan jag inte sova.
Får väl ta en cigg och hoppas på att tiden springer iväg. Kanske bättre att inte lägga sig, ska upp redan sju så dem få timmarna som jag kanske sover, gör att jag blir ännu tröttare ju.
Nä nu får jag fördriva tiden på annat vis och låta denna lilla blogg slippa mig för tillfället-

Natt natt ännu en gång!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0