Blandade foto

Min älskade mamma

*************************


Min älskade fader

**************************
Tackar Gud var dag för att jag fått sådana underbara föräldrar.
Älskar er så mycket.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bella ca 1år
         Bella nu...   
**********************************************************************
Min lilla prinsessa Kate
                Dagens... 
*************************************************************************
Kommer fler foto inom kort......

                                                              
  
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0