Again....

Liten frågeställning:
Detta är från "Sex and the city", ni kan väl då kanske tänka er vad det handlar om....

Vad är många?

Vad är för många?

Ja jag vet inte, därför jag fråga...
*******************************************************
Allmänt lugn dag, har varit sinnessjukt trött. Har inte sovit ordentligt på hela veckan. Hoppas det blir bättre nästa vecka, man klarar ju inte hur länge som helst.
********************************

Nu ska jag ut och ta "frisk luft" sen kallar soffan. Verkligen underbart väder att gå ut i!!!!!!!! Ska bara ligga och slappa och hoppas på att man somnar. Antar att det inte kommer hända men ligga kan man göra, får vilat kroppen i alla fall.
Lär väl skriva igen om jag inte kan somna.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0