Otursdag eller turdag???

Ja idag var det fredagen med det stora talet, 13, bara klingar otur om det. För min del vet jag faktiskt inte om det är någon otur för mig, inget ont har hänt än så länge, och nu är dagen över så.
  Blev bra idag med "resultatet", kanske inte så bra som man ville ha det men tillräckligt för att lugna nerverna ett tag.
Undrar vad som hade hänt min familj då den dagen kom, hade livet kunnat gå vidare??? Jag kan säga till 100% nu att det hade inte gått, men dem säger tiden läker alla sår. För min del läker inte tiden sår, den bara drar ut på olyckan och sorgen. Men vem vet, kanske hade gått!! (skulle inte tro det men men...)

Lilla dumma jag i ett nötskal skulle ju givetvis kläcka en dum kommentar idag. Om man bara kunde hejda sig ibland!!! Hade gjort vad som för att få det osagt för det var verkligen inte så jag mena, men blev så ledsen o irreterad över det så mitt i allt detta så kom den onödiga kommentaren. Gjort är gjort men visst kan man ångra sig!!!

Saknar honom så innerligt trots allt som hänt och händer. Men hur kan jag sakna det!!! För att mitt hjärta känner, känner för första gången.
Jag vet för första gången i mitt liv vad mitt hjärta vill.
Men vad hjälper det??!!!
Fast besluten att gå vidare så vad fan har denna att komma med.
Jag tänker då inte göra det för det går inte, inte ens i min vildaste fantasi.
Skulle inte ens se åt en annan medans han försöker bli pappa till höger och vänster eller vad det nu ska föreställa.
Eller så är det som alla andra, så många så möjligt så man blir tuff i ens omgivning.

Känns så tragiskt när det visar sig vara så som man aldrig trodde det skulle bli.
Inte minst när det gäller en person man inte kunde tro det om.

_______________________________________________

Kate har åkt till morfar idag, känns tråkigt. Vi var rätt så stora ovänner imorse men det blev bättre innan hon åkte.
   Slog mig imorse, fy vad hemskt för dem som skiljs som ovänner och aldrig mer får se varandra. Blev massa pussar och kramar innan hon åkte.
Imorgon ska Bella till sin pappa och denna svensken ska lägga sig rak lång i solariumet så fort jag kan. Jätte längesen och sååå behövligt!!! Får se vad som händer under resten av dagen. Om inte annat så behöver här städas och småfixas lite grejor.

Nu ska jag kasta mig i sängen, lillan lär väl vakna tidigt som vanligt.

Sov gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0