ONT!!!

Ja eftersom en viss person försökte förgifta mig med sin mat,
så har jag nu i en vecka sinnessjukt ont i magen.
          Krampar och känns som en vågmaskin där inne. lugnare vissa dagar men som idag önskar jag att jag aldrig ätit den maten. Har legat nu i soffan och haft kramper, känns som allt innehåll ska sprängas. Underbart skönt!!!!Nu har jag lärt mig det till nästa gång,ät aldrig hans mat igen utan att veta vad som finns i......

Ja sitter här hemma nu efter jobb. Skyndade mig på jobb så jag blev färdig tidigare idag.
         Har sovit jätte dåligt inatt så pigg idag är man inte. har redan sagt till barnen att det blir sängen tidigt idag. Det var inte riktigt vad dem ville men jag bestämmer, bara bra med några extra timmars sömn ibland.
   Förhoppningsvis drömmer jag inte sådana drömmar jag hade inatt, inga positiva precis....

Ska snart ta en kopp kaffe sen ska jag hämta barnen på skola och dagis, saknar dem redan trots att jag bara varit utan dem i ett fåtal timmar.
   Så tramsig man kan vara......

Ha de så länge....

Kommentarer
Postat av: Ia

Hoppas allt e bra!!

2009-02-10 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0