Love is in the air... But not in my air...

Har sett "Anna och kungen" idag, så mysig film. Skit bra var den, har ni inte sett den så måste ni bara se den.
Så mycket kärlek med förhinder, precis som jag känner med mitt liv. Allt den senaste tiden har bara handlat om kärlek, både i livet och på filmer... Så tröttsamt när man känner att kärlek är som en glömd kloak...
Jag själv har varit och är på myshumör hela tiden och fan hjälper det inte att se kärleksfulla filmer.

Vill ha en kväll som förr, dans, mys, kärlek, mat, uppskattning för ens partner och inte minst att få älska med honom.
Saknar den tiden så himla mycket och jag vet att den inte lär komma tillbaka, därför det gör så ont förmodligen.
      Har fått höra från alla möjliga håll att jag ska gå vidare, spara era lektioner för någon annan.... Jag kan inte gå vidare om jag fortfarande älskar en person så mycket. Hur skulle jag kunna dela mitt liv med någon annan när jag bara önskar att det var med "honom" jag delade mitt liv med?? Jag kan inte springa och tro att det kan bli bra med någon annan när jag redan haft det BÄSTA....
   Så jag kan inte gå vidare och tänker inte göra det iheller bara för att slippa leva ensam.

Ja, på tal om att leva ensam!!! Var kommer allt från om att man inte kan leva själv??? Varför kan man inte klara sig utan kärlek?? Vad skulle kunna hända utan kärlek?? Och vad händer när det finns kärlek??
Vad jag fått lära mig av mina erfarenheter så är det väl inget att hänga i granen precis...
Hur kan man bli så beroende av något att man måste ha mannen att dela livet med? Kan man inte leva ensam och dö ensam? Jag känner inte att jag måste ha en man att dela mitt med, visst det är trevligt att göra det men jag kan precis lika bra själv. Mitt liv blir inte mer betydelsefullt med en man vid min sida. Jag klarar mig själv gällande allt. Jag tror att från det vi kommer ut ur magen blir vi så hjärntvättade med allt vad kärlek har med att göra.
Ahh gumman lilla när du blir stor ska du hitta den stora kärleken och få många barn och köpa hus tillsammans. Giftemål, bil, hus och barn och kanske ett djur också.... Men snälla, allt det behöver man inte en man till. Hus kan man köpa själv, djur finns på blocket, bil är bara en onödig utgift och vad gäller barn... det finns one night stand.

Märks att jag lever ensam, positiv som vanligt men helt ärligt jag klarar mig utan "den där" vid min sida.
Är man så beroende av att ha en man bör man kanske tänka på VARFÖR man behöver en man...

Nu ska denna hoppa in i duschen...
Ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hållet med... man behöver inte den där för att fixa allt det. Självklart kan man fixa det själv, men du... det är alltid roligare om man e två... för att då han man någon att bråka med om allt det... hahhah Det löser sig snäckan!

2009-02-15 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0