Fredag....

Hänt nada på denna fronten, jobb och åter jobb.
Hälsat på mamma idag efter hennes tre veckor långa semester. Sakna henne jätte mycket men tog igen förlorad tid idag. Bättre sent än aldrig...

Varför måste alla fråga??? Är så drygt, jag vet ju inte vad jag ska svara.
- Ja vi träffas, och vi kan prata nätt o jämt...
- Va!!! Inte mer???
Nä det är så jobbigt när så många ställer samma fråga. Har inget bra svar att ge. Möjligtvis vad jag känner och vill men vad hjälper det... Det blir ju inte så bara för att jag vill....
Önskar av hela mitt hjärta att det inte ska vara så här som det är nu, men jag kan inte göra något åt det... Hade jag kunnat så hade jag inte tvekat en sekund....

Som jag sa till min mamma idag när vi pratade om detta, jag fick ut något av allt detta men det är något som borde kommit ut för längesen. Nu gör det inte något bättre av att det kommer fram för det finns inget. Jag hade velat att detta hände för så många år sen och inte under de omständigheter kring det som det blev nu.
Men det finns så många saker som vi inte har kontroll över,  detta för min del var en sak.

Gudars vad det kan göra ont i ett hjärta... 
   Känslan av att ens hjärta verkligen är tomt och ensamt är en obehaglig känsla som jag för första gången kan känna. Förr har mitt hjärta varit kallt oavsett vad men nu har det börjat tina lite... Känns bra men smärtsamt... En bra smärta kanske??? Vem vet??? Känns som det tåget har gått så vad spelar det då för roll om det är varmt eller kallt???

Har varit mycket med gamla goda låtar på bloggar överallt, men ingen låt kan slå
Leann Rimes-How do i live without you... Så himla bra och texten är klockren till dennna svensken...

Nu kallar kudden...
Sleep Tight!!!!                               

Kommentarer
Postat av: siss

blogga nångång ;)

2009-03-03 @ 16:35:42
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0