Alla Hjärtans Dag!!!



Ja då var det alla hjärtans dag, så jävla kul kan man väl säga.
Hade det inte varit för detta jävla året så hade det säkert varit en bra dag.
Alla andra år har varit bra men denna alla hjärtans dag kan man sakta men säkert stoppa upp så långt det går.
Hatar denna dagen av hela mitt hjärta idag.
Vet precis hur jag hade velat ha denna dagen så men lär det inte bli...
Nä för nu sitter man här och vill bara att denna röv-dagen  ska vara över
                                                                                                                                              .


Men för alla er som denna dagen har en betydelse så önskar jag er alla en bra och mysig Alla Hjärtans Dag!!!!
Ta väl hand om varandra och uppskatta varandra varje dag och inte bara på alla hjärtans dag.



Kram från lilla mig                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0