1år sedan din bortgång... Fortfarande lika ont i hjärtat...

                                                                                                                                             Världens bästa människa jag träffat...  Älskar dig!!!                                                    
Min älskade vän!!!
Du finns hos mig för varje sekund som går, du är min bästa vän.
Efter ett år utan dig känns det fortfarande som det var igår jag fick samtalet som förändrade hela mitt liv.
Även om du inte är hos mig fysiskt så finns du här hos mig ändå.
Tack för att du finns när jag behöver dig. Jag saknar dig så oehört mycket men hoppas vi ses snart.
Älskar dig bamse-gubben!!!

Kommentarer
Postat av: lillsiss

vi saknar dig bamse!

2009-02-11 @ 14:43:01
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0