Helt fantastiskt detta....

Att man har så mycket tid att man kan sitta här nästan varje dag är ju helt underbart.
Nackdelen med att sitta här så ofta är ju att orden lätt tar slut. Vet inte riktigt vad som ska skrivas idag men något finns det säkert....

Blev en mycket bra dag på jobb, julpyntat och snackat lite skit. Sa till att jag är ganska hård när det gäller mina arbete. Jag håller mig till mitt jobb och är absolut inte som dem andra och snackar till sår i halsen uppstår.
 Jag kan bara inte fatta hur man orkar sitta och mala som de flesta gör.... Jag låter mitt jobb vara ett jobb och inte en träffpunkt som vissa andra tror. Visst att jag trivs sjukt mycket och för mig är det ett sant nöje att gå till jobb och inte till de s.k arbetskamraterna. Dem vill man hålla stort avstånd till, vissa andra skulle flera mils avstånd. Givetvis kan man dela vissa meningar men när det blir personligt så reser denna sig fortare än fortast.

Kom att tänka på min pappas kommentar igår när vi skulle hämta Kate hos sin pappa.
- Det var mig en skabbig avdankad kärring!
Vad är det för en?
Kläcker min kära far av sig när han ser detta spöke som jag tycker människan liknar.... Fan vad jag skratta!
Hans kommentar var så klockren. Han sa det jag tänkte.
Min far och jag är väldigt lika tydligen. Vi kan mycket väl kommentera samma kvinna, jag tycker det fattas något för min pappa medans han tycker att hon ser trevlig ut men igår hade vi samma mening utan tvekan.
Båda tyckte nog att hon likna en sjuk gammal tant minst sagt, haha. Tragiskt men sant!

Nu ska jag nog kasta mig i sängen och slå igång tvn. Ska bara flytta mitt lilla charmtroll, hon tar upp halva sängen typ. Vågar inte ha henne där inne när mannen kommer hem. Han lär väl snubbla in som vanligt och det behöver hon inte se tycker jag.
      Hon gjorde en sådan fuling innan så jag låg dubbelvikt. Hon lyfte på hans täcke och fes för hon orka inte gå till toaletten. Jag trodde hon skojade när hon sa det men sen vände hon gumpen till och lyfte på täcket. Trodde jag skulle dö av garv! Jag fråga henne vad hon gjorde och svaret kom från hjärtat direkt. 
Han kommer lukta fis på kroppen sen mamma! Hahaha

Barn är helt otroliga!!!!

Nä nu kallar sängen, har man tur sen så blir man väckt på "det där sättet" som bara är så j*vla skönt....

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0