WHY!!!!!

Varför nöja sig med något bra när man haft det bästa!!!
Ja varför blir det så när man inte vill ha det så.......
Borde det inte bli så som man vill ha det.......
Eller Han där uppe gör det bara för att jävlas.....

Ja mini-lizzans har nu officiellt öppnat..... Nu är det sommarkänslorna som flyger högt.
Bordet, stolar och träffarna är nu igång.
Vi blir en mindre snart men inga tårar här, lizzans försvinner inte för det.

Mina underbara vänner på mini-lizzans


Helgen har väl varit ok, eller nästan. Fick lite folk här hemma i fredags, kanske inte riktigt vad jag tänkt mig men det brukar inte bli så som jag vill, haha.
Nä det sluta med att tvättkorgen och mitt bord i storarummet gick isönder men sådant som händer. När samtalsämnet bland folket övergick i det jag hatar mest så åkte alla ut. Efter en halvtimme var alla ute och där står han i trappen och såg mest chockad ut, förstår varför också.... Skumma typer....
Vi gick in och spenderade lite tid i soffan, trött var denna så kl4 gick han och denna kastade sig i sängen. Vaknade 15.30 på lördag så det blev en hel del sömn men det var behövligt, dryg vecka bakom mig så. Städ, sola och tvätt hela lördag. Bella sakna mamma så hon kom hem från morfar halv nio på kvällen. Hon la sig vid tio men vakna vid tre och la sig hos mig, mysigt men trångt för hon kröp så nära inpå mig. Försökte göra lite plats men det gick inte för då vaknade hon till och kröp ännu närmre. Söta lilla troll!!!
Idag har vi varit på lekplatsen vid erlandsdal men eftersom jag sagt vi skulle handla glass så blev det inte långvarigt. Stresslek för att inte missa glass. Efter glassen gick vi och hälsa på en person sen bar det av till hemmet och på med kaffe till mammorna. Mycket prat och alla verka allmänt hängiga, kanske pga vädret. Plus allt skit som hänt i helgen.
Kände innan att jag ville säga det men jag har så dåligt samvete att det stannar hos mig. Vet inte riktigt vad som flög i mig men alla gör vi dumma saker ibland. Gjort är gjort och går inte att göra ogjort!!!! Det var ju trots allt en vän men som de flesta säger, det ena leder till det andra och Pang så blev det kattskit. Vi lovade varandra att inte berätta för honom så det hoppas jag han kan hålla.

Nä om man skulle sätta på Fast and Furious innan klockan blir för mycket.

Sov gott allesammans!!!





(Saknar dig så oehört mycket, mer och mer för var dag som går. Önskar jag kunde skruva tillbaka klockan och en del år på det så du var min igen. Den jag älskar mer än livet själv och den jag med lycka kan ha bredvid mig och känna mig stolt över dig.Du är mitt allt oavsett vad).







Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem var och Festade hos dig då?? och vem fick du som natt gäst ^^

2009-04-15 @ 12:50:21
Postat av: Anonym

Varför nyfiken???

2009-04-15 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0