Trött men insomnia...

Låg precis och tänkte på honom....

All rädsla är ömsesidig och all tillit är borta för bådas del.....

Det finns ju anledning till allt som händer...

Frågan är väl: Vågar man satsa och kanske riskera allt eller rent ut sagt chansa?
Kanske för att man tycker det är värt allt!

I`m a Fighter!!!


Tittade precis runt på olika sidor om "mannen", Hugh Heffner. Alla tiders man. Jag älskar den gamla gubben.
Han är ju helt sanslös, trots sin ålder är han i farten hela tiden. Kvinna efter kvinna svansar runt honom, jag hade fått spel.... Men han ser bara ut att njuta av det..

Kendra är ju min klockrena favorit, hennes skratt är så gulligt.
Tittade idag på serien som går på kanal5, önska det varade längre.


Så nu fick jag skrivit lite här, kommer mer innan helgen om jag orkar och har tid.
Passar på att skriva när jag inte kan sova.

Natt natt på er alla

Kommentarer
Postat av: Renée

ja du får blogga lite mer o oftare!!!

2009-04-02 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0