Tankar och funderingar kring livet...

Ja då är det söndag och i sängen ligger man med datan framför sig. Ska lägga nytt golv i mitt vardagsrum imorgon så hela mitt hem är upp och ner. Soffan i hallen och resten är uppdelat i alla rum, kan knappt gå här, underbart!

Hela veckan har bestått av jobb i massor. Som tur var så var det långhelg förra helgen, passa på att vila upp sig då. Har fått ett extra jobb nu, ligger typ en mil ifrån mig, skoja denna får träningsvärk av att cykla dit. Inte nog med att Han där uppe kan klydda till mitt liv ibland, nä nu ger han mig motvind var jag än cyklar. När jag cykla ut där i torsdags så hade jag motvind hela tiden och det blåste ju inte lite heller. När jag cykla hem hade den förbaskade vinden vänt så motvind hem också.Försökte berätta för Gud att lite snäll kunde han vara men nä det skulle han inte tydligen. Man tackar!!! Ser ut som Mike Tyson nu ju!!!
       Har varit en ganska lugn helg men lite bravader händer ju alltid... Sa idag till mammorna att det händer rent för mycket, hela tiden känns det som. Ena dagen är det lugnt, nästa dag händer något dubbelt upp. Varför???
Tydligen så blev det klydd i ett paradis här i svedala och ja, vad händer? Jo denna får skulden för att denna patetiska sak snokar och jag råkar komma in i bilden precis då. Idiot!!!! Vad fan han än gör  mot henne så kan jag inte skita mer i vilket än vad jag redan gör. Men hur hon fick det till mitt fel är en jäkligt bra fråga....... Men som sagt, denna skiter i vilket så länge hon håller sig väck från mig, och inte blandar in mig i den kattskiten...
Shit vad det kan reta en när man vet så mycket och vill bara spotta ut det i ansiktet så det kan bli lite tystnad....

Ja själv är det som det brukar vara i dennas liv... En jävla röra som vanligt!!!
Helt ärligt så orkar jag inte skriva av mig nu men en vacker dag.

Igår blev det lite drickande med en kompis och tydligen blev man lite rund under fötterna. Prata me frugan runt tre och sa att vi skulle dricka kaffe men jag fastnade där jag var så det blev inget. När jag kom hem, gud vet när, kanske runt fyra så tog vi en cigg och då märkte jag att fyllan slog in. In i sängen och sov till 16 idag. så skönt. Blev 12 timmars sömn och det var behövligt. Vakna med massa samtal missade och givet vis var det lilla M som ville ha kaffe.

Efter några samtal med fruarna hälsade jag på barnen och spela lite kort med Kate. Mammas duktiga flicka vann nästan hela tiden. Längtar så till tisdag när dem kommer hem. Saknar dem så himla mycket!!!

Ja alla djupa saker jag tänkt skriva får bli till en annan gång, nu orkar jag inte. Hjärnan är helt väck....
Önskar allt lidande inombords kunde ta slut men man får väl se det positiva, att det bara är enstaka år kvar.

Nu ska denna sova och imorgon är det dags för jobb så lite sömn skadar ju inte.
Natt natt på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0