Söndag och helgen över redan...

Ja då satt man här och undrar vad som hänt denna helgen. Varit förvånansvärt lugnt.
Brukar vara mer fart och fläng när barnen inte är hemma.

Helgen har bestått av blandade saker:

Glass med Fredrik
Solat och fikat med Mona
Ätit middag hos mamma
Handlat
Hälsat på barnen
Druckit champagne med mamma (fira att hon fått böter)
Städat o tvättat
Varit hos frugan och firat hennes 25-års dag (kommer sakna henne sen)
Myst med mannen
Fixat alla mina skivor


Ja lite har i alla fall hänt denna helg mest vettiga saker, haha.
****************************
Blev så glad när han kom igår, var precis vad jag behövde!!!
Mys och åter mys. Så sinnessjukt skönt att ligga i hans famn.
Skrev för ett tag sen att män är inget mer än ett problem som då och då dyker upp i ens liv och rör om helt och hållet.
Får nog erkänna att jag hade fel!!! 
Allt mys saknar jag så mycket, det är väl det ända positiva med dem. Plus att det blir så när man som mest behöver det. T o m utan att behöva be om det!!!
Ja det var verkligen skönt, men visst inte bara myset som var skönt....
Kan räcka att titta på honom så lugnar man sig... Grrrrr!! Love that body!!!!!

Nä nu har jag städat både här hemma och hos frugan så nu ska jag kasta mig på soffan och vänta på mina underbara charmtroll.

Har bara sovit fyra timmar eftersom man blir väckt kl 10.
Tack min gulliga fru för att du väckte mig! 

Bye bye

 

Kommentarer
Postat av: Renée

Lite mys e ju aldrig fel!!!

2009-04-05 @ 18:49:30
Postat av: sessy

Tack för att du finns också... och jag lovar.. jag kommer väcka dig fler ggr... nä du minst anar det mohaha..

2009-04-08 @ 09:36:16
URL: http://sessyklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0