Jobb....

Jobbat hela dagen typ. Börja 07.00 och var hemma igen vid 18.00.
Denna är lagom trött nu...
Ska upp och jobba imorgon igen, bull!!! Börjar 06.45 och slutar vid fyra sen ska Kate till morfar så väska ska packas och vara färdig till halv fem.
Jag och Bella ska hem till mamma och äta middag sen ska vi till tivolit antagligen. Blir väl lite åkande för Bella men inte för mig. Jag blir åksjuk direkt.... Lite av en mes, haha.

Ska gå ner och se om där är tvätte-tid, har en hel del och det börjar bli akut så hoppas hoppas... borde sovit lite men men vad ska man göra när sysslorna kallar....

Ha de bäst så länge...

Kommentarer
Postat av: little siss

jag blond? då hade hela ärlden skrattat åt mig :S haha. love you!

2009-04-23 @ 20:54:09
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Renée

ja bara tvätta med dig! Kom hit sen och ta min med. Det behövs. hihihii

2009-04-23 @ 21:19:02
Postat av: Kim

Du får lov att ta min tvätt med om du har lust ;O)

2009-04-24 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0