Färdigt...

Nu har mitt vardagsrum äntligen blivit färdigt och jag är jätte nöjd. Det finns lite småfix för min del att ta itu med men det blir efter sommaren. Har för mycket annat att tänka på nu och en del som går före.

Har planer på att skaffa mig en ny soffa men det knns lite onödigt eftersom det inte finns fel på den jag har nu men börjar tröttna på den. Brukar bli så när det är för mycket negativt i ens liv, byta ut saker och handla onödigt. That`s me!!!
Det hjälper för stunden men inte i det långa loppet.
Kanske ska ta mitt förnuft tillfånga och lägga pengarna på något vettigt. Kanske min resa nästa år eller liknande.

Mina underbara små älsklingar har äntligen kommit hem!!!
Har varit utan dem i nio dagar och det känns som en evighet. Skulle haft hem dem i söndags men eftersom det skulle läggas golv var det bättre dem kom när det var färdigt, här har varit världens kaos och saker överallt. Knappt så att jag fick plats.
Vi käkade på Mc donalds, lite bekväma idag. Blev tvätt av bil och lite körande, alltid skönt. En skön och lugnande känsla att sitta i bil. Ja alla vet ju att denna älskar att åka bil!!! Så konstig och ledsen jag varit den senaste tiden så är bilen det bästa botemedlet, om bara för stunden så räcker det.

Ja då blev det skrivit ja, denna mår bajs... Tankar och denna enorma saknad av mitt halva hjärta.
Long gone but still so close!
Hatar att känna såhär och vara okontrollerad av alla mina känslor som strömmar genom hela mig. Att inte kunna känna kontroll över vad man känner är så jobbigt. Tankarna är så många att det inte går att fokusera på en i taget. Allt är en ända röra.

Men men vad f** ska man göra......

Nu ska jag röka sen nanna så ha det bäst så länge     
   


I wanna lay my fingers all over your body and never stop
I wanna feel that soft kiss from you that i love
I wanna lay beside you every night
I wanna wake up beside you and look at your beautiful blue eyes
I wanna feel your skin on my skin
I miss you so badly, it hurts every time i see you
I so want you back


Kommentarer
Postat av: lilla syster

du blir bra på foto siss :D

2009-04-22 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0